Sunday, October 23, 2016

   As salam ... salam pembuka bicara buat semua. 2017 tahun yang dijangka mencabar dari segi ekonomi kerana iklim ekonomi dunia yg perlahan juga dengan kejatuhan harga minyak mentah di pasaran dunia.
 
   Namun begitu ada juga beberapa industri yang dijangka berkembang pesat dan salah satunya adalah bertambahnya rakyat malaysia yang menambah simpanan dan juga melabur dalam produk pelaburan yang lain seperti insuran dan juga takaful.
 
   Menjelang 2020 dijangka penambahan RM5 billion untuk industri insuran takaful sahaja sejajar dengan tahap kesedaran yang meningkat di kalangan rakyat Malaysia untuk memiliki polisi insuran takaful sebagai perlindungan kewangan apabila terkena penyakit penyakit kritikal juga sebagai simpanan tambahan hari tua.
 
   Oleh kerana permintaan terhadap produk takaful semakin meningkat, maka industri takaful ini kini memerlukan ramai perunding takaful untuk membantu masyarakat untuk mereka melabur dalam takaful.
 
   Saya mewakili Khalifah Group Prudential BSN Takaful berpusat di Damansara Intan Seksyen 17 Petaling Jaya Selangor mempelawa lepasan lepasan SPM, Diploma dan Degree menyertai kami sebagai perunding Takaful untuk 2017.
 
   Jadilah perantis kami di bawah program Be A Boss yang akan membantu bagaimana menjana perniagaan sendiri pendapatan yang LUARBIASA dalam industri Takaful.


Hubungi saya Haslin di 013-3373346 untuk kami bantu anda.



Untuk Pendapatan LuarBiasa

Hubungi Haslin 013-3373346


No comments:

Post a Comment